Riktig musikk forsterker kundeopplevelsen! Den bidrar til god stemning, trivsel hos ansatte og økt salg. Nå lanserer TONO et nyhetsbrev for virksomheter som bruker, eller vurderer å bruke, musikk.
/ 26/06/2023 / Willy MartinsenGjennom 2023 setter TONO søkelys på de gevinster virksomheter kan oppnå gjennom å bruke musikk i sine kundelokaler. Vi har etablert nettsiden musikkenforsterker.no, med artikler hvor vi deler erfaringene til virksomheter som bruker musikk, intervjuer med de som skaper musikk, og artikler om forskning på musikkbruk og effektene musikken gir.
Nå lanserer vi også et nyhetsbrev. Målet er å sende ut dette 4-6 ganger per år. Den første utsendelsen går til virksomheter som har et eksisterende og gjentakende kundeforhold med TONO, og hvor utsendelsen er direkte relevant for kundeforholdet.
Du kan ta en titt på nyhetsbrevet ved å gå til denne nettadressen