TONO lanserer første skritt i utviklingen av bedre tjenester for nye og eksisterende kunder bestående av et skjema som er enklere å fylle ut, og som kan brukes for flere typer musikkbruk enn tidligere løsninger.
/ 16/12/2009 / kodeksI denne omgang har vi laget et bedre skjema for den som har behov for å opprette en avtale med TONO om bruk av musikk. Dette kan være en avtale for et enkelt arrangement, for musikkbruk gjennom hele året i en restaurant, for musikk for kunder i et butikklokale, eller annen bruk.
Første trinn, som lanseres nå, består av et skjema som er lettere for brukerne å fylle ut, og som gjør mottak av data fra skjemaet lettere og mer effektivt internt i TONO.
I løpet av 2010, og videre framover, vil tjenestene utvides. Som kunde vil du få mulighet til å gå inn og se hvilke data TONO har registrert, og gjøre endringer i disse opplysningene. Det vil også bli muligheter for innrapportering av data for spesifikke områder som det i dag ikke finnes standardiserte løsninger på.
Vi håper at disse tjenestene vil bli godt mottatt, og bidra til å gjøre det enklere for våre kunder og gi dem bedre oversikt.
Vi oppfordrer til å ta kontakt med oss dersom det oppdages mangler og feil i løsningene.